mjölk är för horor

undrar ni varför detta inlägg har en så vulgär och stötande rubrik? Jani...det är inte jag som har sagt det. Det är Aron. Vi andra (jag och linus) blev ganska confussled om man säger så. det-är-för-konstigt, sa jag till honom. sen att jag satte det som rubrik är väl mitt eget fel...;)

Annars har jag haft gemuprov och nu tänker jag frångå alla normer om att man inte får skryta eler över huvudtaget säga positiva saker om sig själv: det gick jävligt bra! alla rätt på teoridelen (per rättade under tiden jag skrev, jag gjorde provet muntligt på grund av noterna som jag inte läser och hör sen) och bara några fel på gehörsdelen vilka i många fall bara var brist på tillit till mig själv. Det är fina grejer! :D sen hade vi idrott där jag vandrande omkring och jobbade med tidningsprojektet på alla andra lektioner. Men mitt problem är 1) att jag inte har diciplin nog att jobba och 2) att jag varje gång jag hör ordet tidningsprojektet får låten "vem låg med vem i tältprojektet?" på hjänran. Och jag har ingen att dela det med, för ingen annan vet vad det är för skit! Eller viktor och petter kanske vet, i och för sig. men ändå frustrerande! Anyway...diskuterade framtiden med linus ("du kan va framtiden, jag pallar inte!") och är nu hemma om för att sedan åka och träffa Maria. :)

En tanke slog mig när jag skrev detta inlägg. Den var som följer: hur hade jag reagerat på det här inlägget för två år sen? Rubriken hade skrämt slag på mig, för det första. Sen hade jag inte vetat vem varken aron, linus, viktor, petter eller maria var. inte heller gemu. låten jag citerade innan ska vi inte ens börja prata om. jag hade undrat vad mitt problem var/är. det är spännande hur fort ens liv förändras, ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0