om jag inte får miss bennet ska jag ha florence welch

ja...båda känns ungefär lika avlägsna, så det är inte så konstigt som det låter. eller ganska konstigt är det ju ändå, men ändå...äsch! nu går vi ifrån det tankespåret.

idag har jag varit på stan och kollat på ny mobiiil till mig! oh happy day. någon sådan köptes inte, men det ska göras vid tillfälle. dock vill jag ha en sån som jag har nu, för den har multimediaknapar och det älskar jag! men sådana säljs inte längre, så det är ju lite kul. men jaja...har också fikat och umgåtts med mina föräldrar. mitt hår ser crazy ut för övrigt om någon ville veta, då håret ju så klart måste ha sin bloggkvot. nu ska jag dock äta lunch sägs det, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0