there shall be no fucking skiljetecken

världens konstigaste skrivlektion är nu till ända. och nu fattar ni kanske hur konstig den var, för konstiga sådana finns det ju gott om...¨

det börjar med att jag är diplomatisk. what is the matter with the world? sen började vi prata om maneter...detta var logiskt, typ, för vi läste lite telepatiska dialoger från förra veckan. så då blev ett av dagens citat "för att inte tala om maneter" och jag och Hugo var efterblivna och skulle slå ihjäl maneter som fanns i luften, gjorda av luft...enligt honom that is. men jag dödade tydligen en massa maneter. så kan det va. vi pratade också om vattenfall av regnbågar (also kinda makes sense kinda sorta) och inte bara det, utan de skulle vara på en fest i den yttersta förorten. alla tolkade detta olika: niklas trodde att de var höga, hugo tyckte att det faktiskt skulle vara där rent konkret och jag tänkte bara "tänk om man har druckit väldigt mycket sprit i många olika sorters färger". ni kan kanske fylla i resten av den tankegången...

sen skrev hugo en (väldigt bra) dikt om hur olika saker smakar och är i färg. det är väldigt spännande tycker jag och han fångade det sjukt snyggt. själv skrev jag "bra skit" och sen sa jag meningen i rubriken som fick bli mitt citat i antologin. jag sa något annat vettigt, vad var det? fan, det var ju något som niklas sa var snyggt! vad iriteeerad jag blir nu alltså. men det var nog det jag hade att säga om den. såhär går det alltså till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0