top comedy

när emma har lyssnat på för många pang prego-avsnitt, då får hon för sig att hon också minsann ska till och vara komiker. men det går itne så bra. så här lät en av hennes "spaningar" tidigare idag:
"pappa, alltså, ditt hår. det är liksom helt sjukt kort. jag menar...om man tittar på ditt hår och sen på mitt hår, så ser det ju helt annorlunda ut. ändå kan båda kallas för hår! det tycker jag är konstigt!"
obs: sant: detta sa jag. på riktigt. och upprepade sen för mamma som inte heller såg det roliga. det värsta är att detta händer ofta. i måndags, också efter en pp-överdos, hade jag ett föredrag om två pennor och att den ena var mycket längre och såg ner på den korta, tjocka, mobbade pennan. jag hade kul. det hade ingen annan. är detta verkligen bra för mig, är frågan...?

det är för konstigt. det är allt jag egentligen kan säga. om allt. speciellt att min spaning faktiskt har en viss poäng, det måste jag säga att jag fortfarande tycker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0