won´t you quit your crying, I can´t sleep

nejmen hejsan igen!
har nu haft en jättefin piknik med Maria i stadsparken (eller någon annan random park, jag kollade aldrig xD). Hon införskaffade en dragkedja och jag hade hybris ("klart du ska ha dragkedjan! jag bestämmer det! kolla, nu funkar ju kortet när jag har bestämt det!" "nu hjälpte jag dig ju visst. jag är awesome på att köpa dragkedjor, till skillnad från hon som går syutbildning...". Vi åt chokladcroissanter, jag lärde henne musikteori (typ vad ett ackord är o.o) och saker som fucking åmål, hur man betonar uttryck som inte är ens egna, könsroller och när man egentligen ska lösa konflikter analyserades. Hon är riktigt fin hon. <33

Har också ätit en gudomlig middag i form av schnitsel (min stavning borde vinna någon form av pris ja) och potatismos. detta är i sanning en matdag, då jag åt två portioner korv och pasta i skolan innan. när jag väl äter, så äter jag. logiskt, ja, men väldigt användbart uttryck har jag kommit på. jag har kommit på en hel del random saker, men det tänkte jag skriva ett eget inlägg om senare av någon anledning jag inte riktigt vet än. det känns rätt, på något mysteriskt sätt. I dunno. Alltså, just nu skjuter jag bara upp publiceringen av detta inlägg för jag kan inte komma på vad jag ska döpa skiten till. is svårt! vad ska inlägget heeeta? det roliga är att ni som läser inlägget redan vet, eftersom rubriken kommer att stå överst, men jag har ingen aaaning. det är egentligen ganska creepy. men aaa snart tar ju 40-minuterslisensen slut! nu får jag komma på något...fuck my life...att det ska vara så svårt! rubriken måste vara på engelska, dessutom. en av alla mina tusen tvångstankar. nu blev detta jobbigt, vi tar någon random rad. hejdå. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0