and everytime I don´t, I almost do

redovisningen från helvetet (inte som igår alltså, om helvetet xD I am truly fyndig) avklarad. jag ville göra en skolmassaker, så dåligt mådde jag efter det. Viktor var på. Elin och Linus kunde bli övertalade. Sen...backade jag ur. Men viktor övertalade mig. så vi får se. (obs: om någon tar detta på allvar vet jag inte var jag ska bli av). also: han kallade mig vid namn, bara sådär. för detta blev han tillrättavisad och bad om ursäkt. alla har väl sina seder, antar jag...;)
 
men ja, alla var någorlunda självmordsbenägna alltså (iallafall i min halva av klassen) och jag tog ut min ilska på ensembeln. det gick väl sådär antar jag. fick sen veta att jag fick vg+ på samhällsprovet, so I was like woooooo. var stalker som aldrig förr med elin, dömde de som dömer. något jag har börjat bli bra på. vet inte vad jag tycker om den dubbelmoralen. an interesting song lyric if nothing else. nu börjar klockan bli en del, hur det nu gick till, men det är väl trevligt. det här inlägget hade för övrigt seriösa problem att bli skrivit. när jag började det var det först ett sånt där djuuupt inlägg, men sen tog jag bort det och skrev det här skitet istället. för jag var inte så djuuup kom jag på och det trots att jag har lyssnat på I almost do, all too well och 9 crimes när jag skrev. så kan det va. hursomhelst, godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0