and I forget about you long enough to forget why I needed to

ni vet min vana att skriva inlägg till "dig", alltså i du-form när jag är deppig? Well...det har visat sig nu att det inte är så jävla genomtänkt eftersom folk kan ta åt sig av saker som verkligen inte har med dem att göra. jag försöker liksom skydda identiteter, men det går inte så bra...och nu kan jag inte säga något eftersom jag inte pratar med den här personen som tror att jag har förolämpat den! problematiskt indeed. eller också är det jag som är helt fel på det? detta är så iriteerande!
 
men förutom detta har jag haft en bra dag. träffat hugo, anja och vilma och fikat på ett kaffé med minibord och sjukt konstiga chokladbollar. men det var väldigt trevligt. jag skapade ett nytt och högst ofrivilligt blindskämt:
"om man är inne på sin tredje blinda partner, borde man fan titta sig om lite!"
men ja, nu är jag här. borde skriva, orkar verkligen inte. får inte tappa suget och sluta skriva. fåååååååår verkligen inte. tvinga mig, någon?:(

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tvingar dig! Ingen cola förrän du skrivit ett kapitel! March iväg nu!

2012-11-18 @ 22:04:28
URL: http://www.ismen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0