bla, bla, bla. screw the human being!

rubriken (ska jag faktiskt förklara, wooo!) är vad jag sa på engelskan idag. jag har sån hyfs indeed.;) men ja, har haft sjukt konstiga samtal med random folk. som inte var så random. blev sen räddad av Elin och åt lunch och gick till coop som den sällskapshora jag i sanning är. men det roliga är att jag faktiskt känade på att vara det! Elin köpte choklad och fick sen ångest, så jag fick det. sjukt nice. men igår...drack jag julmust! det var hemskt det. jag uttalade mig såhär om detta idag:
"det var inte så gott. inget att hänga i julgranen, liksom."
the best comedy is unintentional. Elin hade också en fin "logisk slutsats":
"om skalman hade fått en fru, skulle hon heta skaldam."
mycket sant. hon håller dock fast vid att jag är både en stalker och en psykopat. jag är inget av detta! faktiskt! bara för att jag kunde säga att Aron drack cola den tjugofjärde och tjugofemte februari. men det ääär ju så! det kan man kolla i bloggen! eller nej, alltså det står inte "aron har idag druckit cola!", för det vore ju smått stört, men själva eventet står det ju om. vänta varför bloggar jag om vad jag redan har bloggat om? varför? av samma anledning som hannah och josefine sjöng one direction innan. alltså ingen alls. fast om man frågar viktor så är det (one direction alltså) vad man tänker på när man inte tänker på något alls. förvirrande! och helt osant. det här inlägget är ungefär lika coherent som allt jag har sagt idag, alltså inte alls. det är inte min dag rent retoriskt idag. jag borde jobba med internationella konflikter just nu. elin tyckte att jag skulle skriva om vår lärares staket. jag funderar på att göra detta. fast näe. det ska jag ju såklart inte göra. det vore ju konstigt. alltså omg emma gör något vettigt med ditt liiiv! typ...jobba. eller läs om islam om du nu inte vill jobba. eller...jag vet inte. läs igenom dina texter inför repet i eftermiddag. eller lyssna på hur folk skrattar vilket är det du (jag) gör. de har roligt. det är väl trevligt. de har någon referens going on just nu. det är förvirrande indeed. nej alltså nu får det väl ändå vara färdigbloggat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0