I´m still a slave to these dreams

marie: damn! jag som hoppades på att få den av dig. och you bring the sun out är ju fiiin.:) jag har inga direkta låtar, mer...ljud. typ. lite svårt att förklara.
 
provade studentmössor igår. hade taxidrama of doom för att min planering var katastrofal. det resulterade i en promenad och umgåsande med aron, som har blivit ännu konstigare! eller konstig på ett normalt sätt, har vi kommit fram till. ooo nu kommer en nice rad! jag sjöng den...mindre nice. det var nemligen min allra första sång idag. inte fint alls. och jag har börjat fundera på att skapa en twitter. inte för att jag ska göra detta, men jag blev brutalt sugen på det igår. men ja...idag är det, alltså, torsdag. ska åka snaaart till el instituto och ha religion. då ska vi få vår superseriösa uppgift. jag vill inte ha två superseriösa uppgifter samtidigt! det är för mycket!:( men det var nog det jag hade och säga. vi hörs någon annan gång (förmodligen på samhällskunskapen -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0