not now, darling, you know it´s truueee

jag glömde berätta om att jag blev niad igår! det var det konstigaste. jag blev stannad i korridoren av någon brud och frågad "behöver ni hjälp?" alltså, jaha...ser jag ut som en gammal tant? Jag blir typ chockad bara jag tänker på det. ;) men ja, idag umgicks jag med Maria och fikade och tränade vägar. jag peppade låtskrivande och annat kul. har ikväll spelat en massa i världens bästa tonart och och lyssnar nu på pang prego. länge sen jag bloggade till det, tycker jag! helt sjukt ju. de här chipsen har en väldigt konstig smak. det beror nog mest på att de är gamla. trevligt. well...nu tänkte jag jobba lite på ett nytt inlägg, så detta får vara slut. helt normalt det där.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Världens bästa tonart... D-moll? :P

2012-11-18 @ 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0