sing for the lion and the lamb

när du har tänkt på destruktivitet och gammal ångest en hel dag...
 
...titta. inte. på twilightfilmer!
 
I learned the hard way, guys. man blir så arg! all destruktivitet bara stänker omkring. det kokade seriöst i mig. men mamma var söt, och alla andra i filmerna var sötisar. och fint soundtrack hade de, så som brukligt. men jag blev arg som sagt. har annars lugnat ner mig kapitalt sen jag skrev senast. back on track. typ iallafall. wooo. här kommer lite citat, tror dock bara det ena kommer vara comedy för någon annan.
 
aron: ...boner!
alla:?
aron: nej, jag menar böner...
herman: you fucking pervert!
aron: vaaad? jag har dyslexi!
 
mamma: skärp dig! annars skärper jag mig, och det är ju inte bra!
 
& en obegriplig sidenote: jag är lika tragisk som för ett år sen. o yay. skillnaden är bara denna: jag har inget att förlora, inga hemligheter. ändå lite...fascinerande. jag älskar att skriva nonsens i bloggen. mwaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0