varför går de på teater, om de vill lägga pussel?

ännu en episk skrivargurpslektion avklarad! idag började vi på ett teatermanus om den heliga treenigheten. mer än så berättar jag inte, tyvärr. ni får se när det är klart! det ryktas till och med om att vi ska spela det live...stoked! men rubriken är sagd av Hugo, och det trots att han just då skulle hålla käften. men det var för roligt för att inte sägas och fick mig att brista ut i ett av mina rakt-från-hjärtat-skratt. de är faktiskt väldigt sälsynta och jag blir alltid lika rädd när de hoppar ut. men jag gillar dem! obviously.;) har också spelat min nya låt för mamma och pappa, och de gillade den! det gör jag också, minsann! det är ju tur det, kan man säga. men det var det jag hade idag, goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0