vi har alla en chans att hamna i helvetet

oh hai!
utmattad tjej har haft världens trevligaste och mest uttröttande dag. denna började imorse med tal på svenskan, från vilket rubriken kommer. alla undrade vad mitt problem var, skulle jag gissa. talet var alltså för helvetet, i princip. ingen är förvånad.;)
 
sen träffade jag Ann och Fredrik för att träna vägar, och det gick riktigt bra! sen fikade vi på ramklints, vilket region skåne bjöd på (niiiceee) och en massa bra prat. fredrik är bara awesome, helt enkelt.;) sen var det bara till att träffa Gustav och gänget för att spela in film om tåg. så jag gick på tåg, av tåg, omkring på tåg och sen satt jag på lite tåg också. och gick runt på stationer och annat kul. jag hamnade i järup av alla ställen, hur det nu stavas, och vi hade hur kul som helst. behind the scenes, säger jag bara. nu kommer lite citat och sånt kul. sen: daim och marian keyes. så värd det.
 
jag: alltså, jag älskar dig!
syster(upprörd): varför det? älska mona och mastiff istället! de är mycket bättre!
 
tea: jag älskar malmö. det händer något där!
sara: som vadå, mord?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0