yeah maybe I´m a bad, bad, bad, bad person, well baby I know.

idag började jag dagen med världens bästa morgon. lät mig själv sova ut, och sen gjorde jag lunch till frukost. ja, jag lagade mat. korv med bröd, i och för sig, men för mig är det enormt. ingen annan var i köket vill jag tillägga så att ni inte blir förvirrade och tänker "men hon lagar ju mat ofta?". hade världens bästa självförtroende, som höll i sig under utvecklingssmtalet. vi hade sen dans-audition till musikalen, under vilket följande hände:
jag: hur ska vi göra detta, egentligen?
lärare: vi vet inte riktigt. men om du känner att du inte ser, så...
jag: *skrattar som en maniac*
 
sen gick det mer utför med dagen. jag hamnde i "måste-prata-engelska-stadiet" (he wasn´t even in the room, had probably left the building, but he still fucking affected me because I´m just tragic like that) och nu känner jag mig mest meningslös. kan inte plugga, kan inte, kan inte måste verkligen idag. har skjutit upp läskigt länge. kaaaaaaaan inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0