and maybe we got lost in translation

Marie: jag tycker minsann vi borde göra det här till en trend! idag har jag inte varken sprungit, tvättat håret, bakat sockerkaka (jag har inte bakat någon annan kaka heller för övrigt, inte ens bröd, alltså jag har inte bakat alls) eller målat en tavla. så kan det va.;)
 
men jag har gjort annat istället. Som att träffa Maria och träna bussvägar både i stan och här hemma. skills were had. spyken-botulf är faktiskt väldigt lätt. här hemma blir det svårare. but I shall...fuuuck! jag ska ju inte avsluta den där meningen. men det passade ju så bra där...
 
funderar en massa på vad grejen är med alla. mest med mig. och mina relasioner till olika människor. vilka som är på riktigt. vilka som försvinner, utan att man märker det. det är så förvirrande det där. och din syster skriver på facebook, det har inte ens med dig att göra, och jag får ont ändå. borde ta bort henne. vägrar bli en sån som tar bort folk oavsett vad. vägrar bli som du. ska vara som jag, ska vara fabulous. and that´s that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0