and you say, now something starts to happen...

oh hi!
allmänt trevlig dag idag, måste jag ändå säga. fast den började med engelska, men den blev faktiskt bra ändå hör och häpna. för sen var det klassmöte och umgåsande med Elin, och sen ettornas lunchkonsert. sötisar! sjukt duktiga dessutom. sådär tidigt fick vi minsann inga konserter, I can tell you that. men ja, sen stressade vi till provet...som vi sen inte fick skriva. så jag fick i mig mat istället (yaaay) och hjälpte elin med sitt tal. sen religion där vi tydligen ska göra ett grupparbete där halva klassen är en grupp. kay...det kan ju gå bra. det enda vi kom fram till idag (förutom tråkiga saker om hur vi ska göra) är att Viktor ska läsa in min religionsbok åt mig, eller, om han fick bestämma, klippa bort vissa ord och läsa in dem igen. jag undrade om han inte hade något annat liv. det...hade han inte. men det var tydligen top comedy, sa han. då vet jag. sen spelade jag med kr och det var både trevligt och efektivt. nightmare in calgary har aldrig låtit så bra! det säger i och för sig ingenting eftersom den aldrig har låtit bra alls. men nu gör den!:D men ja, det var väl det för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0