comes love, nothing can be done

alltså, highschool stalker. världens mest underhållande låt. som jag ska sjunga den på någon konsert och bara "denna låt sammanfattar hur vissa här på skolan ser på mig. om det är sant får ni själva avgöra". awesome. men okay, idag har varit trevlig I guess. svenska där jag inte gjorde något, lunch och promenad med tatiana och sen sånglektion där jag försökte skala av allt ljud från min röst och sjunga så enkelt som möjligt. det är svårt, men jag gillar det. det blir väldigt ärligt. sjöng comes love och spelade in en något random version av den. I like.:)
 
sen kom jag hem, för att sen åka och ha pizza-och fucking åmål-kväll med maria. nice times. eller då "attans åmål" som pappa döpte om den till. denna film är otroooligt fin, men jag deppade lite över asosiationer jag fick till den. men det var mysigt. och på lunchen idag fanns det fabulous kladdkaka med frosting som man fick för en krona! man bara whaaat. ;)
 
och jag önskar att jag önskade mig någon eller något jag faktiskt ville ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0