egentligen ska jag tänka ut en fin rubrik, men sen så börjar jag tänka på något annat och så blir det ingenting gjort

Men något gjort har det faktiskt blivit idag! Jag har skrivit en fabulous projektplan of doom. lämnat in den också. sen har jag skickat ett argt och "bra skrivet" mail om tatiana till peter, min kära rektor, som kanske faktiskt gör något åt saken. eller också säger han bara att "han jobbar på det". han är inte vår bästa kompis om man säger så...
 
men vad har jag mer uträttat? inte skrivit, men det måste jag göra snarare än snarast för det har jag ju sagt till mig själv att jag ska göra! men jag har mosat potatismos (lät ju lagom pantat, det var inte mos när jag började alltså) och kokt korv, minsann. och jag satt nyss i typ tre minuter och tänkte på allt annat än att blogga. konsentrasionssvårigheter? jag? nääee. dock stavningssvårigheter, gissar jag. fuck alla ord som slutar med tion/ssion/whatever. blä. och alltså..."äpplena faller som sten", är inte det en lite konstig liknelse ändå?var ser man någonsin sten falla? I is confussled. och uttråkad, och har ingen lust att blogga. så hejdå och godnatt med er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0