kanske drömde han om att långa tåg skulle ta honom långt långt bort

fredagsmorgon och ska åka om lite mer än en timme. har hittills inte uträttat mycket; ätit frukost, duschat och skickat mail angående projektet. börjar närma oss det roliga arbetet nu med mer komunikation med banden och framför allt en sjuhelvetes marknadsföring. fattar inte hur vi ska få dit 350 personer. men det ska vi totally lyckas med. det blir en poster-uppsättar-roadtrip och massa spread the word hit och dit. jag se mucho fram emot. och här är kallt, så nu tänker jag stänga. ut med dig, lukas! mwaha, jag har disciplin på den där hunden. jag behöver bara vifta med handen så fattar han att han ska ut. detta trots att han brukar vara helt omöjlig att ge någon form av direktiv whatsoever. is fascinating. men jaha, jag är så informativ på morgonen. fast jag är väl ungefär lika informativ hela tiden kanske. förmodligen, och nu ska jag gå och skriva viktigt istället för detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0