link it to the world, link it to yourself

oh hello!
imorse var det sedvanligt frukosttalk och sen skola. jag hann redan innan första lektionen få en anfall, argumentera för det bästa argumentet och jämföra irlands- och islandsproblem. men sen hade jag ensemble och där spelades både misery business och newborn (jag spelade massa bra wooo!).
 
Sen skulle vi ha projektarbetat, men Elin var inte där så jag hade handledarsamtal och sen drack jag milkshake med tatiana för det ska man göra lite och då, tycker vi. ;) men ja, nu är det snarast skrivargrupp. antar om jag åker om typ tio min. men tills dess ska jag mest sitta här. spännande indeed. ha en bra dag, hursomhelst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0