men jag har nästan höstlov wooo

varför väntar jag så ofta med att blogga tills jag är alldeles för trött? ingen som vet, ingen som vet...men ja idag så hade vi typ lektioner. jag upptäckte att jag inte kan sjunga lågt och hade ett prov som jag inte vet hur det gick. fick ett par minuters mycket mycket efterlängtad konversation, men var sen awesome som fan och gick därifrån. För att Elin är bäst och drar iväg mig. I make progress, yes? lite iallafall. ;) har också typ varit hemma, set glee, varit glad och sånt. jag är väldigt trött. det kanske märks. och taylor swift ska inte sjunga dubstep. vad är grejen med det? även fast låten har en av mina favorittextrader från den nya skivan. det är ändå konstigt. det är i och för sig inte dubstep just där, så det är skit samma. men ja detta var ju spännande. godnatt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0