sällskap är djävulens verk!

Sooo...rollspel and stuff idag minsann. Jag blev helt into it, faktiskt. det var ett nytt system, så det kan vara det, jag vet inte. men vi hade det himla trevligt och skrattade åt nakna okultistkvinnor med masker (yeah is does make sense) och en massa intressant formulerade meingar. typ "fuka santasier" och annat som var så bra att jag, naturalmente, har glömt det. for that is the law. Just det! jag skulle skriva en sak här i bloggen. idag har jag inte handlat kläder! det var viktigt att ni fick veta detta. jag har inte heller...hoppat fallskärm, eller ätit gröt, eller strykt(strykit? I dunno) en skjorta, eller sjungit opera, eller druckit varm choklad, eller spelat dragspel. det är några av sakerna jag inte har gjort. man bloggar ju lite för mycket om det man gör och för lite om det man inte gör. eller det kanske bara är jag som tycker det.;) men det var väl det för idag, kära folk.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker att du gör helt rätt i det här, Emma! Ett vuxet och bra beslut att även blogga om det du inte gjort! :D Själv har jag varken varken simmat, spelat fotboll eller varit ute idag! :D

2012-10-21 @ 15:30:38
URL: http://www.ismen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0