the return of nisse!

bästa skrivargurpslektionen på länge! (obs: avsiktligt typo). vi skulle skriva knittlar, vilket är...en typ av versmått jag itne orkar förklara. jag skrev "knittel till ett nutcase" om ja, ett riktigt nutcase. ni vet kanske vem. om inte kan jag bidra med ett citat från dikten: "jag älskar dig, min idiot, även fast det tar emot". den blev mycket uppskattad. och hugo skrev om nisse! vi bara älskar nisse alltså. Vilma var sådär enkel som bara hon kan vara och Annas farfar är max freaking lundgren fick vi veta. allas farfädrar var kända utom min! jag kände mig mobbad. sen skrev jag och hugo anjas knittel och såg om niklas skulle märka det, vilket resulterade i ett antal kolektiva skrattanfall. Jag älskar skrivargurpen!:D:D och en annan sak jag älskar är att jag nu har bokat biljetter till onna! lite över 400:- tur och retur, bitches. it´s crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0