also I drank six types of soda today

lååång dag. för trött för att skriva fint om den. kalenderfotning först med hela kusinskaran och vi hörde, återigen, nya saker i josef-musikalen (bästa roadtripmusiken). saker som "hallååå" och "lingon och plommon" är top comedy. :) men ja vi fotade i ystad och tomelilla och andra töntiga platser.
 
sen rollspelande med syster, brotherinlaw, dhaik, kr och karl (jag stavar olika, is funny, borde kolla upp hur fan det stavas). själva rollspelandet gick inte så bra ärligt talat, men jag var brutal (out of game) så det gör inget. efter själva spelandet åkte karl hem och vi andra spelade brädspel, tittade på skitkonstiga klipp och pratade en massa. gunga gungbräda, hann vi också med att göra. ganska trevlig kväll över lag. lite citat har jag, minns dock bara två för jag är sämst.
 
cia: ät så mycket du orkar, bara du äter upp.
 
dhaik: vadå 222? har du knarkat poäng eller?
 
(jag kom på ett tredje wooo)
kr: det är jättemånga som aldrig har gjort det förut när de gör det första gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0