and then do it all with a goddamn smile

körrep igår alltså, lagom pepp med ryskt skit. ska faktiskt inte lära mig det, har jag bestämt. det finns gränser för alla och min går vid nonsensryska. det vägrar jag. men ja jag kom hem, åt ägg (happy happy happy happy happy haaappy eggs! tio poäng om man känner igen!) och sms:ade med hugo om lite allt möjligt så han skulle slippa räkna matte. det var synd om honom! det är det fortfrande, för han gör matte hela tiden.;)
 
idag...ledig. lagom tråkigt och lagom fint. ska skriva svenskatal, mindre fint. ändå trivs jag rätt bra här hemma. känner mig väldigt ostressad. det gillar jag. men ja, det var mitt bloggande för dagen.

Kommentarer
Postat av: vispen

Jag läser fortfarande varenda inlägg i din blogg så att du vet, har varit dålig på att kommentera dock, förlåt!
Men underbart att du var så glad igår, det gillar vi! Och att det snart är ett år sen du blev kär är också fint. Klart att du ska fira det på något sätt! Önskar att jag också kunde njuta av att vara ledig, är ju ledig varje dag nuförtiden tills jag hittar praktik eller ett jobb, väldigt drygt att bara gå hemma. Aja, ha det bra kära du! Kram

2012-09-05 @ 15:13:41
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0