att vara uttråkad är inte bra grejer

men det har jag heller inte varit hela dagen. jag har också haft svenska (då var jag ganska uttråkad dock) och en lång lunch med aron och diverse random folk som vi förflyttade oss mellan. det slutade med ett fint deeptalk om saker vi verkligen behövde diskutera. jag måste säga att aron nog är en av de genuint snällaste människorna jag någonsin har träffat. seriöst. men nog med lovsjungandet...sen sjöng jag. (haha see what I did theeere?;)) det gick bra, vi tränade på att få ner min andning och allt möjligt. sen så har jag gått omkring här hemma, knarkat om monsters and men med pappa som man bör och varit allmänt rastlös. men snart invaderas huset av lelare, så det är väl trevligt antar jag. :) så, detta var min lite torftiga bloggning idag. håll till godo och whatnot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0