(försök till) rubrikförklaringar

jag har glömt att förklara rubrikerna ganska mycket lately. så här kommer lite försök till förklaringar yay.
 
"that´s because they love you...":
det är mitt sätt att provocera viktor. han frågade varför alla kliade honom i huvudet och jag svarade med detta. han har någon slags fobi mot att vara omtyckt tror jag. kul är det hursomhelst.
 
"you´re an alien! or just a butterfly..."(nåt mer står därefter men jag vet inte vad):
jag kommer fan inte ihåg. det första är ju från e.t, men hur kopplade jag ihop aliens med fjärilar? det är ju jättekonstigt...*förvirrad tjej som borde ha skrivit detta inlägget för länge sen*
 
"låt en kvinna äta sin pizza ifred!":
jag åt och hade igång två smskonversationer. detta var det resulterande ropet.;)
 
puh, då var det överstökat.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0