funny how fate happens

det är way för sent för att blogga, men jag vill. bara en lektion imorgon, kan vila efter den.
 
har sett världens finaste konsert/intervju med säkert ikväll. hon är så fantastisk att jag seriöst bara dör. varje ton hon tar är liksom flawless, fast inte perfekt alls. allt hon säger är så jävla sant. jag älskar henne.
 
långt, fint samtal med vera nu ikväll också. om hur allt blir som det blev. hur allt var i september 2011, hur vi kaosade tillsammans och vi hade nog aldrig lärt känna varandra utan det kaoset (men det nämnde vi inte ens o.o). hur allt blir bra till slut, hur hennes liv är som ett hopp för mig för jag vet att det kan vara filmiskt på riktigaste riktighet. och det finns en mening med allt, hon har lärt mig det genom att själv tvivla. jag är så poeeetisk. och allt blev som det blev för mig, jag kan kanske börja acceptera det och gilla det lite. vad var det jag sa till herman häromdagen? "det måste finnas hemska saker, hur skulle annars poesi skrivas?" typ.
 
nu ska jag lägga mig och läsa en ny bok som Linnsie tipsat om. fast jag är sjukt trött. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0