gurka över köttfärs

shass: Ja, skriv listor vetja! Det är ju hur kul som helst. Man kan svara riktigt långt och ingående och få inspiration på det sättet ju.:)

 

soooo, nu är jag hemma från en tacokväll med Sandy och Marie (och Fredrik). Vi åt (no reaally? (obs: uttala på brittiska)) och pratade om sånt man bör prata om, typ. viktiga saker som "to the left to the left" och hamsterinlägget behandlades, förstås. rubriken är en "jättefin dikt" som Sandy komponerade. vi har också sjungit en massa fina saker, förstås. vadå ordupprepning. inte okay Emma! men det är sent. typ. och jag är trött och glad och tycker om alla extremt mycket. speciellt då nämnda folk. de tycker jag massamycket om. och att jag är ledig imorgon, tycker jag också om! eller nja, eller jo, jo jag gör nog det. men nu är jag trött, som sagt, ja det märks. så eh, godnatt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0