just a tiiny bit bipolar

marie: sounds fabulous! Någon kväll i veckan/till helgen?<3
 
(inga deppinlägg på födelsedagen, you say? fuck you, I say.)
 
jag har lärt mig skratta på riktigt utan att förstå skämten och hålla med om saker jag inte har en aning om. jag har inte ens tänkt på det förrän nu. jag kan se så himla övertygande ut. men jag har inte lärt mig hur man ser gränserna i ett gäng provokativa människor. jag har inte lärt mig tala allvar utan att må dåligt. Inte fixat projektarbetet, det ger mig en extrem ångest och jag vet inte varför eller vad som är problemet. vill bara gå och lägga mig fast jag inte kommer upp igen då. har redan spenderat way för mycket tid i sängen den här veckan. börjar kanske bli sjuk what do I know. Jag önskar att folk bara sa vad de tänkte, att allt bara var rakt och okomplicerat. så är det alltså inte. och som alltid i sånna här situationer behöver jag något, men jag vet inte vad. och du loggar in på msn, med en adress jag inte blokerat (du har ju så många) och har ett sånt där jättedeppigt pm som säkert har stått där ett tag men det är klart jag påverkas. man påverkas ju så mycket. jag vill bara sova goddammit. det kan jag inte göra än på några timmar men jag vill inte träffa någon, försvinna in i en bubbla. ha någon att orka och kunna försvinna med. godnatt. förlåt för detta bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0