lite sådär halvfint skrivet

så det var väl itne så överdrivet smart att gå och lägga sig vid halv tolv en vardag och sen vakna vid halv fyra i behov av ipren och inte kunna sova på ett tag därefter. och sen gå upp vid sju. men jag hade bara en lektion så jag har legat och läst och halvsovit i två och en halv timme ungefär...;)
sen skulle jag äta fläskpannkakan från igår, men råkade få ut en annan tallrik innehållande något som luktade vedervärdigt. jag gissar på ost. men jag hittade min till slut.
nu är jag helt slut och insåg just att jag behöver balerina choco och burkcola. för hur ska jag annars veta att det är höst? den som levererar det blir för evigt älskad! I mean it. pleeeeaaaaseeee?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0