my soul is transparent, my love

den här dagen är ungefär lika fabulous som alla andra dagar. Och det fast det verkar omöjligt att få en reasonably stor lokal i Lund till projektarbetet. varför då för? mest för min eftermiddagkväll hos Maria. vi åt soppa, lyssnade på musik, fikade och pratade såklart. jag spelade upp mina låtar för henne och hon gillade dem! började nästan gråta när jag deskifrerade texten till baby girl för henne, så jävla sorglig låt egentligen. så mycket kärlek. men jag vill verkligen göra mer musik till låtarna, nuuu!
 
nu skulle jag dock vilja flagga för något annat, nemligen min andra blogg. den hittar ni på endiktomdagen.devote.se, och just nu behöver jag hjälp med att hitta vilka dikter som är bäst. hjälp mig, så är ni fabulous och awesometastic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0