någon form av psykisk hangover...

fyfan. jag är typ världens tröttaste flicka atm. och det är väldigt ironiskt för resten av familjen är och flyger luftbalong och fick gå upp vid 04.30 eller något sånt. ändå är jag såhär trött. har legat i en timme och bara haft ångest över att gå upp. sen försökte jag joina brotherinlaw i köket där han satt och spelade sleeping dogs, men det gick inte i många minuter innan jag fick "gå tillbaka in i min bubbla av trötthet". jag är världens trevligaste på det sättet. ;) men jag tycker att de kan komma hem nu, ge mig frukost och sen gå och lägga sig så kan jag göra det också. det peppar jag. men jag har en tanke...hjälper skräpmat mot psykiska hangovers också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0