när man talar om deppinläggen...

...så dyker de upp. det här är ett. eller kanske ett rage-inlägg...vi får väl se.
 
jag vill prata om folk. jag vill prata om hur fruktansvärt falska och ogenuina folk är. och just det genuina är något jag verkligen värdesätter. snälla människor, på riktigt, är så jävla rare egentligen. och det som gör så ont i mig är att de snälla blir så jävla smutskastade. för att de kanske tänker på ett annat sätt. men inte to their face, nej verkligen inte. då är det all happy smiles. och det här är inte nyheter för någon annan, men jag har varit så läskigt naiv hela mitt liv och bara inte velat tänka på det här. jag är säkert likadan själv. jag vet inte. men jag vill inte. jag brukade också göra illa de snälla, men sen såg jag faktiskt vad jag höll på med. jag vet inte varför man gör så. men jag vill inte mer. inte gå till skolan imorgon, inte älska idioter, inte försöka få andra idioter att tycka om mig när jag inte tycker om dem egentligen. jag vill inte mer. och inte fan blev det bättre av tanten i min taxi som var helt förtvivlad och inte ville åka och sa att det var fel och att hon skulle till havet(det skulle hon verkligen inte). sånt gör så fruktansvärt ont i mig.
 
men jag är glad att det finns genuina människor att sitta och äta på subway med. tror jag iallafall. hoppas. typ.

Kommentarer
Postat av: Marie

Naaw, Emma! Jag förstår att det inte är superkul... Men... Nu skall vi vara positiva här! Nästa inlägg får, minsann, bli ett peppinlägg! Go for it! :)

2012-09-24 @ 22:41:15
URL: http://www.ismen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0