precis så här ska det vara, jämt

ungefär så känner jag mig just nu. min förvirring är utbytt mot ett oxytosinrus och en glädje värdig vårvintern. en förvissning att precis exakt såhär ska det vara. det är långt ifrån perfekt men det gjorde mig bara så lycklig. det kommer aldrig bli som det var förut, lite för mycket har nog hänt, men det kanske är bra för ska vi vara helt ärliga nu så var det inte så sunt. alla mina hintar, allt onödigt barnvaktande, det var inte bra grejer fan. och detta kommer såklart ändras på torsdag. det är nästan att faktum, but I do not care. inte just nu.
 
men okay vad har faktiskt hänt idag? inget viktigt egentligen. eller snarare inget bloggbart. fin lunch(viktor kom inte ihåg vad hans smeknamn är. jag blev offended, men tänker då tamigfan inte berätta det. får väl börja kalla honom så igen. någon kanske kommer ihåg vad jag syftar på här? yay bloggtävling!;)), lite spännande samhällskunskap ("skolan är out, egentligen."/läraren), trevlig religion och deppig engelska c fast det var i början. jag ska väl ta tag i mig själv och träna om ett tag tror jag (obs jag sa det där) och sen ta mig till körrep. någon kanske var uppmärksam och nu märkte att jag bloggar om nåt jag ska göra, som jag ju inte får. men alltså, jag kommer säkert inte blogga om nåt fult körrep iallafall. men ja, gå ska jag nu, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0