that´s because they love you...

nejmen hejsan!
dagen idag började med engelska, där vi pratade om God knows what. att skriva och lyssna och sånt töntigt. efter det hade vi klassmöte, och sen vad som visade sig bli omkring 3 timmars håla. på denna umgicks jag med folk och hade allmänt trevligt. instrument spelades på, mat åts, folk var lagom kärleksfulla eller inte och jag tyckte inte illa om mig själv! det har jag faktiskt inte gjort på hela dagen, woooo. det kom jag på nu. :D
 
sen hade vi religion, eller "crazytimes" som det enligt Viktor borde heta. läraren kallade det "klassens timme". vi sjöng låtar och kopplade dem till etik och moral. inte jag dock för jag är awesome och skrev en dikt istället förra lektionen. men ja, sjukt fint var det. det bjöds på fyrstämmig white blank page, bamselåten, timbuktu och "tommy". rather awesome.:) sen pratade jag lite mer med folk, och sen åkte jag hem. har sen dess läst världens bästa bok (kapitulera omedelbart eller dö<3), ätit choklad, umgåtts med syster och brotherinlaw en stund och pratat med vera. är lagom glad. borde ta tag i mitt liv lite dock, för idag ska jag både träna, laga mat (?) och börja med mitt jävla slovenien-arbete of doom. men det ska nog gå bra min sanna och dag! allt är fint, typ, så ja...det var dagens bloggande wooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0