what else can you ask for?

så jag hade en riktig jävla deppedag. kom till skrivargruppen och såklart ska vi skriva om freaking flyktingar och sånt klarar jag verkligen inte av.
 
men! jag tog först saken i egna händer och satte igång ett litet gnällbattle på facebook där jag, axel, ana, malin och agnes deltog. vet dock inte vem som vann.;) sen satte jag mig och åt och tittade på finalen i simning i paralympics. vi hade sagt att om maja tar medalj, ska vi unna oss chokladpudding. tro fan att maja är fucking fabulous och tar fucking guld! slår sitt eget jävla världsrekord för andra gången samma dag! hon är så otroligt duktiiiig! sjukt stollt att känna henne, ja absolut.:) så en deppedag blev en peppedag helt plötsligt wooo!imorgon ska också bli en peppedag det säger jag bara! om den ska!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0