du och jag...och sweetie

vispen: Det ska du få! :D snart, hoppas jag.
 
vad har hänt sen sist? here goes list bitches:
-jag har haft en mental breakdown, typ, över allt plugg jag inte gör. men mamma är bäst och hjälper mig.<3
-jag ska till balen med sweetie vilket är hur awesome som helst
-vi hade ensembledrama of doom igår, så det lär ju bli happy times på måndag
-men konserten är snart omg! hur ska jag kunna sjunga så många låtar utan att min röst blir fuckad? I don´t know!
-i helgen ska jag till växjö, whaaaaaat. förvirrande enough. men kanske kul?
-nu måste jag verkligen packa, dock. ett aron-citat nu på slutet bara. just det, rubriken är min och elins sammanfattning av trean.;)
 
aron till elin: ska du på balen?
elin: nej.
aron: nähä...med vem då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0