people under the surface are talking about you...

nejmen hejsan!
Riktigt bra dag idag, måste jag säga. Eller det säger jag i alla fall. Extrarep med ensemblen som gick riktigt bra ("för oss går det bättre, men för mig går det sämre") och sen sånglektion med Viktor för att försöka få fason på våra stämmor. det kan gå. :) sen gick jag iväg för att fika med Elin och Olle (och Linnea en stund). Jag hade en sweetie-utredning som ännu inte är avslutad och vi spårade ur med samtal om tidelag och allt möjligt konstigt. helt enkelt en bra dag. Elin har nu fått se det berömda staketet, så det är ju också bra. bra är också att jag snaaart ska få fläskpannkaka! jag har knappt ätit på hela dagen, så det är nog på tiden. sen får jag väl försöka få ihop en projektrapport antar jag...fuck. anyway, hejdå folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0