you had me remove my headphones, and then you wispered a riddle

guys, sen blogg.se gjordes om (i juni) har jag fått 100 kommentarer! Därför är ni bäst av alla!:)
 
...men det är inte jag. tredje april och det här är mitt första inlägg. inte bra, Emma. så vad har hänt? I måndags var det mer och åter mer redigerande som gälde. Det är så kul och kommer bli så bra! wiiii! Men jag var också och såg någon slags påskmusikal, typ. dissonanser for the win kunde den också heta. Men Niklas (Törnlund) hade skrivit texten, så ändå coolt. :) vi firade också påsk med mormor och lax (romsås wiieee) och prat om allt möjligt...mer om det i citaten. eller ja...citatet. shush.
 
igår återvände jag till skolan efter lovet och återsåg Elin! fy fan vad jag har saknat henne, upptäckte jag! Sweetie hann jag inte prata med, sad as it is, men annars var det en bra men wasted skoldag. Repade låtarna till på torsdag med Vera, för då ska jag visst sjunga på diakonicentralen lite sådär halvspontant. det var väl det som hände igår, typ...och here goes mormors fina citat:
 
*vi skålar, jag har precis tagit en klunk*
mormor: Hej hopp i Svedala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0