Byt till tofflor!

Haha, utropstecken igen. Jag tänker inte ens på det! Då kan ingen säga att Småland saknar utrop, i alla fall. *skrattar åt mitt eget skämt fast det inte var så kul*
 
Min första "riktiga skoldag" var helt awesome! Citattecknen eftersom vi inte var så produktiva. Vi fick en hög gamla böcker och uppmaningen att "göra något med dem". Någon, och denna någon var Christer, kom på idén att "vi kan göra pappersflygplan!". Från detta skapade vi vårt konsept, vilket består i att bränna böcker, kasta sidor som vi vikt till flygplan och läsa en "förklarande" text som jag har skrivit. Bokmassaker, woo! :) så ja, författarlinjen börjar med ett bokbål. Gotta love it. Vi fastnade i en av böckerna, "Pamela och kärleken", och skrattade extrema mängder åt olika meningar helt utan sammanhang. Vi försökte komma på vad boken handlade om. Det var: Kärlek (till både män och kvinnor i och med att hon kom ut ur garderoben...literally), pengar, marmelad, engelska kanalen och framför allt tofflor. Rubriken, som jag tror att det var jag som sa, innebär i princip att man ska bli lite gladare. Vi kom fram till att vi ska köpa ett par tofflor. Vi får se om detta faktiskt händer. Så så är livet idag. Om en timme kommer dessutom min kära syster och får se hur jag bor. Det blir väl kul för henne? Och för mig, såklart.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0