Det vackraste är det svåraste att hålla

Mitt liv just nu:

Jag har tittat på glee

Mitt hjärta brister, som varje gång

Det är något med det jag inte riktigt klarar

på ett bra sätt

Jag saknar dig...liiiiite

mest för att jag lyssnar på Taylor Swift, dock.

Dig som person kommer jag aldrig att sakna.

men dock saknar jag Sweetie utav bara fan

fast just i detta ögonblick är det svårt att komma ihåg...

sån är jag ju jämt

glömmer bort mina känslor fortare än någon hinner säga "utveckla"

Men det gör jag, i alla fall.

Och jag tycker om Elin sjukt mycket ifall någon undrade.

Vi träffades idag, åt subway och pratade om var alla idioter skulle bo istället för Skåne.

Allt från ett träd i vildmarken till Stockholm blev det.

Jag är så glad att hon och jag hittade varandra efter allt kaos som var gymnasietiden.

Jag är så glad att allt är som det är.

Jag skrev för övrigt en dikt precis och det var flera månader sen sist.

Jag är ringrostig, men inte värdelös riktigt än.

Nu ska jag nog lägga ner min sentimentalitet och bli glad, för nu är jag redo för det.

Hejdå och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0