like we were students in your how to be dramatic little school

Hej och svej och...något som rimmar på det!
Igår träffade jag Elin och Olle och hade en allmänt trevlig tid. Vi fikade, pratade, hade mysteriska relationer till colaflaskor och jag fick en mikrokanna av Olle! Denna fick det fantasifulla namnet Mikka (med två k för att k är en awesome bokstav) och användes igår för att koka potatis. Det gick helt okay ändå och hon kommer behövas i mitt nya hem. Som jag ska till om mindre än 72 timmar okay hjälp mig tack. Men jag har i alla fall bra vänner här i Skåne. Det är ett som är säkert.<3
 
Ibland önskar jag att jag kunde ventilera allt jag tänker här i bloggen. Numera kan jag inte det. Detta stör mig. Jag vill få ut en massa frustration oc hförvirring, men det finns det inte möjlighet till. Så nu vet ni det, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0