seriously this is ridiculous

Fy fan vad trött jag är just nu. Det borde på riktigt vara olagligt. Men jag har haft en trevlig dag idag ändå. Onna och Sandra kom hit och vi fikade på något slags tunnelbanekaffé. Vi åt chokladtårta allihop, för att "uppleva den tillsammans" som jag uttryckte saken. Vi uttalade oss om denna på många sätt, till exempel "alltså det här är verkligen chokladtårta!" och "först tänkte jag...nääee, men sen bara...joooo". Vi vill vara med och bedöma i ett bakningsprogram. Fixa detta tack. Sen spenderade vi en lång stund med att diskutera Sandras samhällsutopi, som jag och Onna slaktade. Men hon och ja, vi ska starta upp nåt nytt skit. <3
 
Sen åkte jag ut till Hökarängen med dem, vilket resulterade i en hel del tunnelbanedrama. Vi hatar ställen med två peronger. De är på riktigt onda. Note to self, för övrigt: Lär dig ursäkta dig på svenska, Emma. Och...hahaha. På TV:n: "...Advokaten Ingrid. Ingrid, det är väl ett roligt val av namn. *fortsätter prata*" jag älskar TV-människor. Skit samma. Väl framme konstaterade Onna och jag att vi ska bli sånna som har cd-skivor...och att vi inte har råd. Men det är okay. Typ. Och sen...åkte jag tunnelbana själv in till stan! Whaaaat. Sjukt mycket stoltpoäng till mig. Jag åt middag med mina kära föräldrar, och nu ligger vi utslagna på rummet så som vi gör. Imorgon: Festivalande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0