Some of us have to grow up sometimes

För att vara lite 2009 här, måste jag prata om rubrikens låtrad. Vadå some of us? Vissa måste inte växa upp, eller vad yrar du om Hayley? Så är det ju inte...och det håller Laleh med om. "I know this I know this I know this"*100 eller så. Så, nostalgitripp över. Hejdå 2009.
 
Nu är jag i Skåneland! Här är det humorfestival som händer och den har jag varit på idag. Vi såg humorquiz med Nanna och Kringlan, och de är ju alltid söta. Speciellt Kringlan. Kalle Lind var dessutom presentatör. I am officially starstruck men det krävs inte så lite heller. Sen såg vi Christoffer (gissar vilt med stavningen) Appelkvist. Det enda jag visste om honom var att han har ståuppat om hur mycket han hatar blinda. Därför var jag pepp. och ja, han nämnde oss, men kränkte oss inte. Lite besvikande. I övrigt var showen bra och uppfriskande, i det att han öppet tyckte saker och att dessa saker inte stämde överens med vad många i min bekantskapskrets ivrigt skanderar. Detta uppskattar jag, oavsett vem jag håller med (I still don´t know this yall).
 
Övriga frågor:
Kommer jag någonsin kunna se standup utan att börja prata maniskt efteråt?
Kommer humor alltid förknippas med dig och om inte, när slipper jag det?:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0