update time!

Okay jag gillar utropstecken i rubriken nowadays uppenbarligen. Men saker går tamigfan framåt! Vi har haft introduktion hela dagen och jag har börjat gilla mina klasshomies. Har fått "någon att gå med", hur konstigt det än låter, i en tjej vid namn Filippa. Vi har hittat ett musikhus och halva författarlinjen är kaospeppa på detta. >Annars står vi mest i en cirkel hela tiden, alternativt sitter i en cirkel. Vi...gillar cirklar. Det grillades ikväll och då bondade jag en massa med en styck Alexandra. Denna var sjukt underhållande. Jag ska delge er ett citat. Förstår ni inte sammanhanget, säger ni? Oh please. Yes you do.
"Men om han inte har vänner, vad har han då? Ekorrar eller?"
(nej jag eltar inte redan med dessa människor. Det kom naturligt. So there. Typ.;))
 
Så det mesta känns bra. Faktiskt. Imorgon kommer allrakärastesyster upp och det ska tydligen vara fest här. Det peppar jag väl lite.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0