Det där med ord...

Hej och sånt!
Jag borde göra en statistisk undersökning om vilka hälsningsfraser jag använder mest. Det borde jag på riktigt göra. Men idag vaknade jag hursomhelst av att Hannah ringde, så jag pratade med henne i någon timme innan jag lyckades ta mig upp. Då hade jag och Åsa lunchdejt (ja så sent var det) i mitt kök och planerade hennes bok, som vi ju inte hann med igår (no it makes no sense) och hade allmänt trevligt i någon timme. Sen chillade jag med livet ett tag innan jag vandrade iväg med Anna och Åsa. Vi skulle till macken var det tänkt, men sen ändrade vi oss och gick enda ner till stan. Bara det att det inte var plogat. Alls. Så det blev en jobbig vandring för oss, åtminstone på ditvägen. Vi unnade oss julfika på cafféet för detta. Kul att jag får det att låta som att det bara finns ett caffé i Nässjö. Det finns fler, som är riktigt bra, men för oss finns bara ett. Så är det bara. I alla fall; rubriken handlar om Anna. Hon har idag sagt saker som "du har lite julmust kvar i flaskan. Vill du ha den uthäld?" och den fantastiska "jag trodde det var söndag idag". Nu borde jag sova, fast jag blev pigg nu ju. Smidig tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0