Let it buuuurn!

Hej kära folk!
Nu tänkte jag ta tag i mitt liv och blogga. Eller ja. Jag ska inte ta tag i mitt liv...men ändå. Igår, kan jag börja med. Då kom Niklas och vi pratade om spoken Word. Jag blev frelst. Allvarligt, det är sjukt bra grejer. Vi jobbade också med diktöversättning och "Käll-Christian and the funny bitches" gjorde en översättning av Dickensson som var helt okay. Typ. Tror jag.
 
Idag skrev vi först en massa dikter (se nedan, eller gör helst inte det). Sen kom pappa och han hade med sig Julia the synthsak! Wiiii! Jag har saknat henne like you have no idea! Nu ska vi bara ha en förlängningssladd till henne, för en sådan behövdes. Sen var det alltså julspex (eller hjulspex som vi författarlinjare säger) och vi sjöng våra musikgrejer till sluuuut! Jag spelade helt okay piano med tanke på att jag inte spelar piano och min höga ton gick...väl okay. Fast den lät bättre igår. Men ja, så kan det va. Vår författarlinjelåt gick ganska bra, måste jag dock säga, och alla andra spexigheter var väl fina fast det mesta var bilder så nu ljög jag lite faktiskt. Nu tänkte jag sova. God natt kära folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0