Pain is foreign, foreign to us

Denna dagen. Jag vet inte. Har inte gjort det minsta och snöstormen är som ni vet ett faktum. Men jag hittade till matsalen nästan varje gång jag skulle dit idag! Stolt tjej! Jag har annars bara lyssnat på musik och suttit vid datorn. Tänkt. Det kan aldrig vara hälsosamt. Blir lätt att jag halkar tillbaka till saker jag inte trivs med att tänka på. Ryckte upp mig för en stund sen och poppade popcorn...som blev brända. Men jag äter de ändå. I alla fall en del av dem. Det smakar väldigt äckligt. Bara så ni vet. Men det blir bättre om man tar många på samma gång...i alla fall inbillar jag mig det. Så nej, jag har det inte sviinkul direkt idag, men på frågan om jag ångrar mitt beslut säger jag ändå nej. För imorgon ska bli en bra dag och jag hade kanske inte kommit hem ikväll ändå så what the hell. Med detta får det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0