aldrig, aldrig, aldrig återvändaaaa

hejski svejski och andra töntiga hälsningsfraser!
sandy: ...ja. det gjorde vi. *sheepish smile*
 
idag har vi en nice dag, emma och jag. rimmar! woo. men så är det, i alla fall. jag har sjungit bohemian på kören och sabaton på ensemblen men det var jag ju sådär på alltså, för att sen "hänga med staketet"=samhällskunskap och ha engelska. fun times och sådär. på engelskan umgicks jag med emma och vi diskuterade sångkonserten vars tema tydligen är...färger. ahahahaha! bästa blindskämtet ever seriöst. hemma lärde jag mig en mini-korriografi, eller försökte. det var ganska svårt, men fun indeed. jag ska visa mina musikallärare som inte tror på mig. *bläng*
 
nu: citat, bitches!
körlärare: vad ska vi ta om?
yrsa(sopran): Allt!
körlärare: alt? okay.
altstämman: ...jaha...
 
sara: mamma, varför är du så sen?
mamma: tåget.
s: har du en affär?
jag:?
s: eftersom hon var så sen.
j:jaha. jag trodde du menade en mataffär...
 
aron kommer och sätter sig med oss.
elin: när man talar om trollen...
aron: har ni talat om troll?
 
also: jag kan inte stava till min egen gata. rektorsvägen. hahahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0